Karltheking.blogg.se

Dagen idag och nyheter från igår kväll

Kategori: Allmänt

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket.
Jag hade tänkt skriva klar min so- uppgift som ska vara inne nu på fredag, men insåg att jag hade pappret med alla instruktioner och frågor kvar i skåpet i skolan.. Fan vad lack jag blir!  Men aja.. jag får väl ta hem pappret i morgon och se om jag hinner skriva klart uppsatsen på typ två timmar, eftersom det är någon som kommer 17.00 hem till mig och så ska vi ha ett möte och sedan 19.15 har jag fotbollsträning och kommer inte hem först 20.30.
Livet är tufft ibland..
I alla fall.. lite nyheter från igår kväll:
Kvällen igår vart inte som planerad eftersom Anton backade ur och lämnade mig ensam kvar på stan. Vi var typ i två timmar och sedan 22.00 stack hem för han sa att han var trött.. Gud.. vilka ursäkter han kommer på! Haha!
Och inte kunde jag vara med Julius heller för han var med sina polare, som jag inte umgås med. Så min pappa fick komma och hämta efter Anton dissade mig. Och inte fick jag några pk heller! ):
Så man kan ju säga att jag är en av dom 7%. Haha stolt!
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: