Karltheking.blogg.se

Världens goaste farmor!

Kategori: Allmänt

Yeah man! 
Jag har världens goaste, raraste och underbaraste farmorn i hela universium! ♥
Det var såhär att jag var på väg till min fotbollsträning och då mötte jag min farmor gående utanför mitt (familjens) hus. Jag gick fram till henne och då berättade hon att hon hade hört att jag skulle iväg nu imorgon till Stockholm på One Directions konsert, så då fick jag 500 spänn utav henne!
Shit pommesfrites negerbollar äpplepaj hallonsaft tandkräms fisk!
FEM HUNDRA! Yeeess!!
 
♥ Om du ser detta farmor vill jag bara berätta att du är VÄRLDENS BÄSTA farmor! Puss på dääjj! ♥
(Vilket skulle vara ett under för att min farmor har inte en dator. Inte ens en mobiltelefon)
 
Haha.. nej men.. Herrå! // Karl (:

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hahah, bra farmor där! XD (y)
    (Men har hon råd med festandet då då? :oo XD

    Svar: Jafan! Hon ska ju med till Stockholm och festa på Sture P!! :'DD XD #ellerinte
    Karl King

    2013-05-07 | 21:23:33
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se
  • Emma säger:

    Sjukt kul att höra att du har varit på One directions konsert.
    Har aldrig sett eller mött dom men ja.... jag ska försöka gå nästa år. Skulle ge allt för att träffa dom. Är ett riktigt stort fan av dom och jag har förstått att det är du också.

    Kraom på dig ^^ :3

    Svar: Jag önskar dig all lycka att du ska få träffa dom! (:
    Karl King

    2013-05-09 | 14:01:40
    Bloggadress: http://annorlundaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här: