Karltheking.blogg.se

Världens omtänksammaste familj

Kategori: Allmänt

Höjj! :)
Tänker bara berätta kort om vilken fin och omtänksam familj jag har ♥
Igår så var hela min familj i våran sommarstuga och fixade lite där tills sommaren kommer.
(det är sommar nu Karl..)
När dom åkte hem skulle dom köpa kebab/pizza för att äta till lunch, fast dom köpte inget till mig bara för att jag inte hade följt med till sommarstugan. Så jag fick ingen lunch. Och inte hade jag ätit någon frukost heller. (för det gör jag aldrig, förutom tre bäbistomater då)
Sedan till kvällen förväntade jag mig middag.. men nääeejj, inte fick man någon middag heller. Dom hade tydligen ätit medans jag satt nere vid datorn och försökte skriva klart min So- uppgift.
Så då sms:ade jag Julius och så kom hon hem till mig, sedan cyklade vi till Leksands Strand aka Orsandbaden för att vara med några av Julius vänner. Det var typ över 20 personer där! Haha!
Men dom var i alla fall snälla nog att ge mig tunnbröd med några köttbitar på :D
+ PK och CocaCola.
 
Slutsats: 2013-05-19 åt jag bara tre småbäbis tomater, ett tunnbröd, 3 små köttbitar och lite läsk och energidryck
 
#världensbästafamilj #älskarminaföräldrar #omtänksammasteföräldrarnaivärlden #domförsökerdåintetalivetavmig
 
Julius: Har du något att kommentera om denna bild? HAHAHAHA! XD
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: