Karltheking.blogg.se

Kan man döpa en unge till Texas?

Kategori: Allmänt

Grattis du läste rätt!
Kan man verkligen döpa en unge till Texas? Har funderat på detta nu ända sedan jag fick höra från min gode vän Julius att det dop han ska gå på i Småland är tillägnat åt den unge mannen Texas.. om det nu är en killbebbe dom ska döpa, jag har ingen aning? Det kanske är en tjej? Eller vänta.. nu fick jag världens bästa tanke! Det kanske är en hen och föräldrarna till ungen kunde kanske inte komma på något passande namn så dom valde att ta en delstat i USA istället! Fan vad nice!
Men ändå väldigt förvirrande och ledsamt, tänk när ungen blir stor och får kompisar. Kompisarnas föräldrar kommer ju bli helt galna, tänk så här.. (Ps. Denna kompis heter Frans)
 
Frans: "Mamma, mamma! Jag går till Texas efter skolan!"
Frans mamma: "Är du inte klok ungj*vel! Du kan ju inte gå hela vägen till Texas!"
Frans: "Men mamma, det är ju bara några kvarter bort från skolan"
Frans mamma: "Lär du dig inget i skolan? Det är flera mil till Texas!
Frans: "Men mamma.. jag ska ju gå till min kompis Texas, inte delstaten i USA som har Austin som huvudstad med 23 904 380 invånare vars landyta är 678 907 km² och vattenyta är 17 333 km², vilket blir totalt 696 241 km²"
Frans mamma: "Där skrämde du mig allt, jag som trodde du hade inte lärt dig någonting i skolan"
Frans: "Men.. men mamma? Bryr du dig inte om mig? Jag kunde ju ha dött om jag hade försökt ta mig till USA:s delstat"
Frans mamma: ".. Jo.. *host*.. det är ju klart att jag bryr mig om dig"
Frans: "Du ljuger mamma!"
 
Och så springer Frans till sitt rum och stänger ute omvärlden och tillbringar sin tid på Internet där han mer och mer beskriver sig som ett emo som inte blir älskad av sin mamma eftersom hennes hemlighet av att hon inte älskade sin son kom ut på grund av att sonens kompis Texas, som har en delstat som namn. 
Och den depressions källan som Frans är inne på kallas Facebook, mina vänner..
#Williamspetzstatusislutet
 
Japp.. där var mina tanker om att döpa sitt barn till Texas. Tack för mig, vi hörs// Karl (:

Kommentarer

  • Julia säger:

    Asså, du är ju för rolig niggah! XDD :DD

    Svar: Just telling you the truth man! XDD
    Karl King

    2013-04-06 | 10:29:15
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se
  • Julia säger:

    Svar: Yeah Buddy, Det kan man PENIS! XDD :DD XDD (y)

    Svar: Toppen! Då ska jag döpa mitt barn till Rumänien! XD (Y) (:
    Karl King

    2013-04-06 | 16:45:18
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se
  • Julia säger:

    HAHAH GÖR DET!!! XDDDDD :DD XDD (y)

    Svar: Yeah man! (: XD
    Karl King

    2013-04-06 | 16:55:37
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: