Karltheking.blogg.se

Dagen idag

Kategori: Allmänt

Hööjj! :D
Egentligen har jag inget att blogga om, men eftersom jag inte har bloggat på ett tag nu så tänker jag bara skriva lite vad jag har gjort idag. Om det nu är så mycket...
 
I alla fall, jag blev väckt vid 10.00 av min pappa för att vi skulle in till min storasyster och gratta henne på hennes 17-års dag idag. (3 Juli)
Efter dom 5 minuter jag var där, gick jag och la mig igen och sov till 12.45 typ. 
Sedan satt jag vid datorn en stund innan Julius kom hem till mig.
Hade allmänt roligt/tråkigt med honom ett tag. Exempel pallade jordgubbar ur min familjs egna jordgubbsland och skickade randoma snapchats till Anton.
När klockan var 15.30 bestämde jag mig för att äta frukost.
(Ja, jag vet. Sen frukost. Men var glad att jag äter något i alla fall.)
Sedan gjorde jag och Julius inte så mycket mer, förutom att skicka snapchats till Oscar Zia. 
Senare på kvällen cyklade jag och min familj till Leksans Strand och åt middag där för att idag är det även mina föräldrars bröllopsdag. (yaay... eller inte)
 
// Karl (:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: