Karltheking.blogg.se

Lönen slut, 1D haul

Kategori: One Direction

Höjj! :D
Idag har jag utfört ett YOLO- uppdrag. 
Jag gick in på BR-leksaker och köpte... vad tror ni?
Haha, One Direction saker såklart! ♥
Fast det vart inte så mycker YOLO i det hela eftersom jag hade med mig min lillasyster.
Men men, jag gick in i leksaks affären i alla fall och köpte dessa saker:
En skrivbok, en pysselbok, en filt, ett armband och en affisch.
Affischen såg ut såhär, och sitter nu uppe i mitt tak :)
Filten ser ut såhär, och ligger ihopvikt på min säng för tillfället :)
 
Under denna shoppingdag i Borlänge gjorde jag av med hela min lön som jag fick igår. 
HAHA! Jag ångrar inget!
 
Ps. Köpte även kläder där. (som mamma betala)
Fast dom tänker jag inte visa eftersom det är, enligt mig, inte ett dugg roligt att kolla på kläder.
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: